שוק העבודה מוצף מידי יום באלפי מועמדים למשרות השונות.
החלק הראשוני שמהווה דריסת רגל בכל חברה הוא "המסמך הרשמי שלך" - קורות החיים.
לא קל, ואפילו מורכב להגדיר את עצמך או לעניין ולמשוך תשומת לב דרך דף סתמי, על מנת לקבל הזדמנות לראיון.
אבל! מצד שני, אין דרך אחת" נכונה" לכתיבת קורות חיים, כך שתמיד אפשר לבחור את הסגנון האישי המתאים למסמך קורות החיים שלך ולמשרה שאליה פונים.
כמובן שצריך להקפיד על כללי העיצוב של המסמך.
על מנת לנסות להקל עליך את המשימה, אנחנו מביאים לפניך קורות חיים לדוגמא באינטרנט,
קו"ח לדוגמא:
מכון נועם
אולג'ובס
ניב רווח
קו"ח באנגלית: דוגמא 1, דוגמא 2
טיפים לכתיבת קורות חיים:
קורות חיים אופטימליים
TAZOOZ
אז איך יוצרים מיתוג אישי ? ומהו מיתוג אישי -
מיתוג אישי- למה הוא חשוב ואיך עושים את זה נכון
בשנים האחרונות נכנסו לזירת עולם חיפוש העבודה, שחקנים חדשים: רשתות חברתיות כמו לינקדאין ואחרות שמשנים את תהליכי חיפוש העבודה שאנו מכירים עד כה ומעסיקים משתמשים בו לצרכי חיפוש עובדים ובתור מחפשי עבודה חשוב להיות ערניים לשינויים אלה, לאמץ ולהתפתח יחד איתם ואף לנצל אותם לטובתנו.
לא משנה באיזה תחום אתם מחפשים עבודה, לנוכחות שלכם ברשת יש חשיבות גדולה ולעיתים היא זו שתשפיע על ההצעה הבאה שתקבלו!
בנוסף, גם כשכבר זומנתם לראיון עבודה, ישנה סבירות גבוהה מאוד כי המעסיק כבר עשה "עבודת מחקר" בגוגל, בלינקדאין וברשתות חברתיות על מנת להתרשם עוד לפני הראיון, מכם כמועמדים.
לכן, כדאי להשקיע במיתוג שלכם כמועמדים ולדאוג שפרופיל הלינקדאין שלכם למשל, יופיע בצורה נכונה וממוקדת לתפקיד או לתחום אליו אתם מכוונים.
וובינר לינקדאין- נילי, אמדוקס
סדנת לינקדאין עם אבי צדקה+ חלק שני