אתר זה משתמש בקובצי Cookies כדי להבטיח שתקבל את החוויה הטובה ביותר באתר שלנו. קראו את מדיניות הפרטיות ותנאי השימוש.
היא להתוודע למחקרים עדכניים הנערכים בתחום החינוך המתמטי בישראל: מחקרים העוסקים בלמידה ו/או הוראה של מתמטיקה בכל טווח הגילים, כולל בהשכלה גבוהה; מחקרים המתמקדים באוכלוסיות ייחודיות, למשל מחוננים או ילדים עם צרכים מיוחדים, או בסביבות למידה שונות, כגון סביבות המשלבות טכנולוגיה בחינוך המתמטי; מחקרים העוסקים בהכשרת מורים למתמטיקה לפני עבודתם בפועל או במהלכה; ומחקרים בתחומים אחרים, המשיקים לתחום של הוראת מתמטיקה ולמידתה. המחקרים יכולים להיות אמפיריים או תאורטיים באופיים.
ד"ר ילנה נפתלייב, המכללה האקדמית אחוה, מכללת לוינסקי לחינוך
ד"ר מיכל איילון, מכון ויצמן למדע
ד"ר רותי ברקאי, סמינר הקיבוצים - המכללה לחינוך, לטכנולוגיה ולאמנויות; אוניברסיטת תל-אביב
פרופ' מיכל טבח, אוניברסיטת תל-אביב
ד"ר אסתר לוינסון, אוניברסיטת תל-אביב
ד"ר רוני קרסנטי, מכון ויצמן למדע
שאנה ברייזבלט, מכון מופ"ת
פרופ' נח דנא-פיקארד, המרכז האקדמי לב
ד"ר טלי נחליאלי, מכללת לוינסקי לחינוך
רותי סרלין, מכון מופ"ת
נעמה עדין, מכון מופ"ת
יעקב קולטקר, המרכז האקדמי לב