אתר זה משתמש בקובצי Cookies כדי להבטיח שתקבל את החוויה הטובה ביותר באתר שלנו. קראו את מדיניות הפרטיות ותנאי השימוש.

ניגודיות גבוהה
רישום מקוון למידע נוסף

הנציב ממונה על טיפול בקובלנות המתקבלות על ידי מועמדים ללימודים, סטודנטים ובוגרים, בעניינים אקדמיים מנהליים ואישיים, בהתאם לדרישת חוק זכויות הסטודנט.

הגשת תלונה לנציב קבילות הסטודנטים תיעשה רק לאחר שמוצו כל האפשרויות במסגרת מחלקות האקדמיה והמנהלה, כולל תהליכי הערעור הקיימים על פי תקנון המוסד.

נציב קבילות סטודנטים מקבל פניות בנושאים אשר חורגים מההתנהלות התקינה ומהכללים והנהלים שהוגדרו במרכז האקדמי לב.
אם לא קיבלת מענה מהגורם הרלוונטי בנושא פנייתך או נענית בצורה לא תקינה ניתן לפנות לנציב הקבילות:

  • יש לציין שם מלא, מחלקה, שנת לימודים, מס' ת.ז. לא יינתן מענה לפניות אנונימיות (ניתן לבקש שהנציב ישמור על אנונימיות הפונה במהלך בירור הפניה).
  • פירוט התלונה בקצרה, כולל מסמכים והתכתבויות רלוונטיות למקרה.
  • יש לפרט את כל הפניות הקודמות בנושא ואת התגובות שהתקבלו.

את הקבילות יש לשלוח במייל לנציבת קבילות הסטודנטים, גב' שרה ביים: kvilot@jct.ac.il