אתר זה משתמש בקובצי Cookies כדי להבטיח שתקבל את החוויה הטובה ביותר באתר שלנו. קראו את מדיניות הפרטיות ותנאי השימוש.
קיימים מספר ערוצי קבלה.
בכל אחד מערוצים אלו, יש לעמוד בנוסף ביתר תנאי הקבלה. פירוט נוסף ניתן למצוא בקטגוריית מועמדים וכן במדריך לנרשם.
חישוב ממוצע הבגרות כולל בונוס עם ציון מבחן הפסיכומטרי או התיל.
ציון ההתאמה הקובע לקבלה למרכז האקדמי לב הוא 79 לקבלה על תנאי או 80 ומעלה לקבלה תקינה.
למחשבון ציון ההתאמה לחץ כאן
הלימודים מתחילים בסמסטר אלול. במהלך הסמסטר לומדים, בנוסף ללימודי קודש, גם את קורסי הקדם במתמטיקה, מחשבים ופיזיקה (משתנה מחוג לחוג). הסמסטר אורך כחודש ומטרתו לסייע לסטודנטים לחזק ולרענן את הידע בתחומים אלו לקראת הקורסים המתקדמים של סמסטר א'. לכל תלמיד חדש מפורט במכתב הקבלה אילו קורסים הוא מחויב ללמוד בסמסטר אלול.
שכר הלימוד במרכז האקדמי לב הוא שכר לימוד אוניברסיטאי מופחת ונקבע כל שנה על פי החלטת המועצה להשכלה גבוהה.
שכר הלימוד אינו כולל תשלומים עבור לימודי קודש, קורסי יסוד באנגלית, קורסי קדם ואגרות.
מבחן פוטנציאל שבודק כישורים ותכונות רלוונטיים ללימודים האקדמיים. מבחן זה מוכר כמקביל למבחן הפסיכומטרי עבור קבלה למרכז האקדמי לב, למעט למועמדי העתודה האקדמית ומועמדים לחוג לסיעוד.
המבדקים נמשכים כ-4 שעות ומתייחסים למידת ההתאמה לחוג המבוקש. המבדקים מוצגים באמצעות צג המחשב ואין כל צורך בהתנסות קודמת בהפעלת מחשב על מנת להצליח בהם. מבחן להתנסות עצמית ניתן למצוא באתר תיל אינטרנשיונל. לפרטים נוספים על המבחן ושאלות לדוגמא- לחץ כאן
בקשה לשינוי רישום יש לשלוח במייל למדור רישום. יש לציין בפניה שם מלא ומספר זהות.
מדור רישום לב harshama@jct.ac.il
מדור רישום טל harshama-tal@jct.ac.il
מדור רישום לוסטיג oritmu@jct.ac.il
מדור רישום תבונה tvuna@jct.ac.il
ניתן לבצע שינוי כל עוד החוג פתוח להרשמה. השינוי חייב להתבצע ע"י פניה במייל למדור מידע ורישום.
במידה והנך עומד בכל תנאי הקבלה, מכתב הקבלה יישלח במייל בתוך שבוע ממועד קיום הריאיון.
תואר שני (נוסף) בסיעוד, מסלול מנהל, אוניברסיטת תל אביב
תואר שני, בריאות הציבור, מגמה של כלכלת בריאות ומנהל, האוניברסיטה העברית, ירושלים
אחות מוסמכת, קורס הסבת אקדמאים, הקמפוס האקדמי לסיעוד אסה"ר
תואר ראשון בריפוי בעיסוק, האוניברסיטה העברית, ירושלים
קורס על בסיסי בבריאות הנפש, בית-חולים וולפסון
ניהול שירות במערכת הבריאות, המכללה האקדמית לישראל בר"ג
איכות בשרותי בריאות: טיפול ממוקד מטופל וחוויית המטופל, אוניברסיטת תל-אביב
מנהיגות בניהול, הקמפוס האקדמי לסיעוד אסה"ר
הדרכה קלינית, הקמפוס האקדמי לסיעוד אסה"ר
הנחיית קבוצות: מקבוצת רכבת להתערבות קבוצתית קצרת מועד בגישה דינאמית, הקמפוס האקדמי לסיעוד אסה"ר
סדנא לטיפול קצר מועד, בית-חולים "אסף הרופא"
תעודת הוראה, סמינר דוד ילין ירושלים
2009 – היום: מרצה ומרכזת את הקורס בבריאות הנפש בחוג לסיעוד, מכון טל, בית הספר הגבוה לטכנולוגיה בירושלים
2018 - 1999 מרצה ומנחה בקורסים בתקשורת בין אישית ובבריאות הנפש. נושאים עיקריים: מודלים לטיפול, תקשורת בין האחות למטופל לזיהוי מרכיביים פיזיים ונפשיים והעצמת החולה לטיפול עצמי וכן זיהוי גורמים משפחתיים – קהילתיים המחזקים היענות המטופל ודרכי התערבות בהם. מרכזת את תחום בריאות הנפש ומייעצת למרכזות הקורסים העל בסיסיים בבניית תוכניות הקורסים במסגרת תקציבית נתונה, בקמפוס האקדמי לסיעוד אסה"ר
2018 – 2007: כותבת תרחישים ובוחנת בוועדה לכתיבת תרחישים לבחינות הממשלתיות במרכז לסימולציות רפואיות, בתחום בריאות הנפש
2018 – היום: מנהלת שירות וחוויית המטופל, המרכז הרפואי הדסה
2018 – 2014: מנהלת את ההכשרה העל בסיסית בתחומים הכרוני והכרוני- אקוטי ומנחה את המרכזות בקורסים: נפרולוגיה, אונקולוגיה, גריאטריה, שיקום וסוכרת, בקמפוס האקדמי לסיעוד אסה"ר
2013 – 2010: מרכזת החטיבה הכרונית המשותפת של הקורסים העל בסיסיים בסוכרת אונקולוגיה ונפרולוגיה ומרכזת הקורס העל בסיסי ברפואה ראשונית בקהילה, כולל הכנה למבחן ממשלתי למתן סמכויות בהתאם להכשרתם
2018 - 1999: אחראית על בקרת הבחינות בקמפוס האקדמי לסיעוד אסה"ר, מנחה קבוצות אחים/יות העוסקים בהדרכה קלינית בבית החולים ובקהילה, מרכזת ומייעצת למסלולי לימוד שונים בסיעוד, מפתחת שתפי פעולה עם הקהילה להכשרה משולבת תאוריה - מעשה
2017 – 2009: מנהלת האיכות על פי תו תקן ISO 9001;2015 בבית הספר לסיעוד אסה"ר
1999 – 1994: מרכזת חת"ש (חינוך תוך שרות) בבית-חולים לבריאות הנפש, "איתנים"
2009 – 2006: יו"ר ועדת ביקורת של העמותה לסיעוד פסיכיאטרי
2017 חברה בוועדת הכנסים של העמותה לסיעוד פסיכיאטרי
"איחוד בתי החולים איתנים וכפר שאול: תוכנית, תהליך וחלופות לביצוע" (אוגוסט 1999). "האחות בישראל",
ביטאון הסתדרות האחים והאחיות בישראל.
"תקשורת מילולית ובלתי מילולית כפי שבאה לביטוי בהתנסויות קליניות מתחומים שונים" (יוני 2002). הרצאה
בכנס הארצי התשיעי של הסיעוד הפסיכיאטרי.
"הכנת סטודנטים לסיעוד להתנסות הקלינית: דרמה ככלי בהוראת הסיעוד" (פברואר 2005). הרצאה בכנס הארצי
השנתי של הסיעוד הפסיכיאטרי.
"הקורס העל-בסיסי בבריאות הנפש – ציפיות ומציאות" (פברואר 2005). הרצאה בכנס הארצי השנתי של הסיעוד
הפסיכיאטרי.
"עבודה קבוצתית עם מדריכים קליניים המנחים סטודנטים לסיעוד בהתנסות הקלינית בפסיכיאטריה" (יולי 2005).
הרצאה בכנס הארצי להנחיה וטיפול קבוצתי.
"10 טיפים להצלחה בהתנסות הקלינית בבריאות הנפש" (נובמבר 2007). הרצאה בכנס הארצי השנתי של הסיעוד
הפסיכיאטרי.
"פרפרים בבטן" – בוננות עצמית באמצעות דרמה (יוני 2009). כרזה בכינוס הארצי השישה עשר של האחים והאחיות
בישראל.
"רואים רחוק רואים שקוף" – שימוש בסימולציות בתהליכי הוראה (פברואר 2010). הרצאה בכנס השנתי של עמותת
החינוך לסיעוד בישראל.
"פרפרים בבטן" – בוננות עצמית באמצעות דרמה (יוני 2011). "על סף", עיתון העמותה לסיעוד פסיכיאטרי בישראל.
"האם אנו מובילים את הדור הבא או מובלים על ידו?!" (ספטמבר 2013). הרצאה בכנס השנתי ה-11 של העמותה
הישראלית למחקר בסיעוד.
"השפעת חשיפה לתכנים הקשורים בבריאות הנפש, על עמדות וכוונות של סטודנטים לסיעוד לעבוד עם הסובלים
ממחלות נפש" (ספטמבר 2014). הרצאה בכנס השנתי ה-12 של העמותה הישראלית למחקר בסיעוד.
"השפעת חשיפה לתכנים הקשורים בבריאות הנפש, על עמדות וכוונות של סטודנטים לסיעוד לעבוד עם הסובלים
ממחלות נפש" (ספטמבר 2014). הרצאה בכנס ההקמה של החברה הישראלית לחינוך רפואי.
Nursing Students’ Attitudes and Intention to Work with Mentally Ill Patients Before and After a Planned Intervention (2016). cad Psychiatry DOI 10.1007/s40596-016-0521-3 # Academic Psychiatry 2016