אתר זה משתמש בקובצי Cookies כדי להבטיח שתקבל את החוויה הטובה ביותר באתר שלנו. קראו את מדיניות הפרטיות ותנאי השימוש.
קיימים מספר ערוצי קבלה.
בכל אחד מערוצים אלו, יש לעמוד בנוסף ביתר תנאי הקבלה. פירוט נוסף ניתן למצוא בקטגוריית מועמדים וכן במדריך לנרשם.
חישוב ממוצע הבגרות כולל בונוס עם ציון מבחן הפסיכומטרי או התיל.
ציון ההתאמה הקובע לקבלה למרכז האקדמי לב הוא 79 לקבלה על תנאי או 80 ומעלה לקבלה תקינה.
למחשבון ציון ההתאמה לחץ כאן
הלימודים מתחילים בסמסטר אלול. במהלך הסמסטר לומדים, בנוסף ללימודי קודש, גם את קורסי הקדם במתמטיקה, מחשבים ופיזיקה (משתנה מחוג לחוג). הסמסטר אורך כחודש ומטרתו לסייע לסטודנטים לחזק ולרענן את הידע בתחומים אלו לקראת הקורסים המתקדמים של סמסטר א'. לכל תלמיד חדש מפורט במכתב הקבלה אילו קורסים הוא מחויב ללמוד בסמסטר אלול.
שכר הלימוד במרכז האקדמי לב הוא שכר לימוד אוניברסיטאי מופחת ונקבע כל שנה על פי החלטת המועצה להשכלה גבוהה.
שכר הלימוד אינו כולל תשלומים עבור לימודי קודש, קורסי יסוד באנגלית, קורסי קדם ואגרות.
מבחן פוטנציאל שבודק כישורים ותכונות רלוונטיים ללימודים האקדמיים. מבחן זה מוכר כמקביל למבחן הפסיכומטרי עבור קבלה למרכז האקדמי לב, למעט למועמדי העתודה האקדמית ומועמדים לחוג לסיעוד.
המבדקים נמשכים כ-4 שעות ומתייחסים למידת ההתאמה לחוג המבוקש. המבדקים מוצגים באמצעות צג המחשב ואין כל צורך בהתנסות קודמת בהפעלת מחשב על מנת להצליח בהם. מבחן להתנסות עצמית ניתן למצוא באתר תיל אינטרנשיונל. לפרטים נוספים על המבחן ושאלות לדוגמא- לחץ כאן
בקשה לשינוי רישום יש לשלוח במייל למדור רישום. יש לציין בפניה שם מלא ומספר זהות.
מדור רישום לב harshama@jct.ac.il
מדור רישום טל harshama-tal@jct.ac.il
מדור רישום לוסטיג oritmu@jct.ac.il
מדור רישום תבונה tvuna@jct.ac.il
ניתן לבצע שינוי כל עוד החוג פתוח להרשמה. השינוי חייב להתבצע ע"י פניה במייל למדור מידע ורישום.
במידה והנך עומד בכל תנאי הקבלה, מכתב הקבלה יישלח במייל בתוך שבוע ממועד קיום הריאיון.
Include in chronological order): year, degree, subject of study, academic institution.
If the degree involved a dissertation/thesis, specify the title, the subject area and the supervisors.
שנים |
תואר |
נושא לימודים |
מוסד אקדמי |
1997-2000 |
B.Ed. |
מתמטיקה ומחשבים |
המכללה ירושלים בבית וגן. |
1997-2000 |
תעודת הוראה |
מתמטיקה ומחשבים |
המכללה ירושלים בבית וגן. |
2001-2003 |
M.Sc. |
מתמטיקה |
האוניברסיטה העברית ירושלים |
תיזה בקמירות בנושא "הרחבות במשפט "Tverberg בהנחיית פרופ' מיכה א. פרלס. |
|||
2004-2009 |
Ph.D. |
מתמטיקה |
האוניברסיטה העברית ירושלים |
עבודת דוקטורט בנושא: "הרחבות של משפט Tverberg" בהנחיית פרופ' מיכה א. פרלס. |
Include: dates, rank/status, department, academic institution.
Use a separate listing for each change of academic title, status or function.
תאריך |
סטטוס |
מחלקה |
מוסד לימודים |
3/2001-8/2003 |
עוזרת הוראה |
החוג למתמטיקה |
האוניברסיטה העברית |
10/2003-9/2005 |
אסיסטנט א' |
החוג למתמטיקה |
האוניברסיטה העברית |
10/2005-9/2007 |
אסיסטנט ב' |
החוג למתמטיקה |
האוניברסיטה העברית |
10/2007-3/2009 |
מדריך |
החוג למתמטיקה |
האוניברסיטה העברית |
סמסטר א' 2015 |
מורה מן החוץ |
החוג למתמטיקה |
האוניברסיטה העברית |
11/2008-6/2009 |
מורה מן החוץ |
המחלקה למחשבים |
מכללת הדסה |
11/2011-6/2014 |
מורה מן החוץ |
המחלקה למתמטיקה |
מכללת עזריאלי להנדסה |
9/2005-8/2010 |
מורה מן החוץ-דרגה א' |
המחלקה למתמטיקה |
המרכז האקדמי לב |
9/2010-9/2011 |
מורה מן החוץ-דרגה ב' |
המחלקה למתמטיקה |
המרכז האקדמי לב |
החל מ 10/2011 |
מרצה/מורה |
המחלקה למתמטיקה |
המרכז האקדמי לב |
Include: dates, rank/status, department, employer, responsibilities
תאריך |
משרה |
מעסיק |
10/1998-01/2000 |
מתכנתת מחשבים |
אן.די.אס טכנולוגיות |
05/2000-10/2000 |
מתכנתת מחשבים |
מנהל מקרקעי ישראל |
10/2009-06/2011 |
הנחיית מורות למתמטיקה במסגרת "אופק חדש" |
משרד החינוך |
This does not include Grants, Funded Projects or Contracts which are to be listed in Section
סיום תואר ראשון בהצטיינות. (ממוצע ציונים במתמטיקה 96)
סיום תואר שני בממוצע 93.74, ציון עבודת הגמר 95.
מלגות הצטיינות במהלך לימודי מוסמך ודוקטורט באוניברסיטה העברית:
קרן מידן.
מצ"ב משובי הערכת הוראה משלשה מוסדות שונים המעידים על הצטיינות יתירה בהוראה.
(האוניברסיטה העברית, המכללה להנדסה והמרכז האקדמי לב).
האוניברסיטה העברית:
בסמסטר א' 2015 דורגתי במקום 4 מתוך 94 מורי החוג למתמטיקה,
ובסמסטר א' 2007 דורגתי במקום 3 מתוך 62 מורי החוג.
מרכז אקדמי לב:
ציוני "איכות כללית" בהוראה מרוכזים בטבלה:
שנה |
סמסטר |
ציון |
תשע"א |
א |
9.62 |
|
ב |
9.68 |
תשע"ב |
אלול |
9.75 |
|
א |
9.84 |
|
ב |
9.65 |
תשע"ג |
אלול |
10 |
|
א |
9.72 |
|
ב |
9.55 |
תשע"ד |
אלול |
9.25 |
|
א |
9.50 |
|
ב |
9.73 |
תשע"ה |
אלול |
10 |
|
א |
9.82 |
המכללה להנדסה:
בשנת תשע"ג לדוגמא, ציון הממוצע המשוקלל שלי היה 9.25
(בעוד הממוצע המכללתי עמד על 7.68 ).
The Hertzsprung's problem is to find the number of ways to arrange non-attacking kings on an board with one king in each row and column. In. In the language of the symmetric group, we are talking about the permutations such that for each
We deal with the poset of such permutations which is a sub-poset of the poset of all permutations with respect to containment order.
We try to find the structure of this poset and to gain some information on its Mobious function as well as a generating function for the number of separators of a permutation.
Publications: